Communicatie
Vanzelfsprekend heb je met je collega’s binnen je team of afdeling het meeste contact: de dagelijkse afstemming over het werk, tijdens het teamoverleg en natuurlijk een praatje bij de koffie of lunch. Je leidinggevende informeert jou en je collega’s over aangelegenheden die je afdeling of de gehele organisatie betreffen en is de spil als jij daarover vragen hebt. Daarnaast zijn er:
- lunchbijeenkomsten
- interne nieuwsbrieven
Op het Intranet vind je allerlei informatie, zoals nieuwsberichten maar ook informatie over andere afdelingen, projecten, thema’s en toegang tot verschillende portalen, denk aan het Help Mij portaal (stel er je vraag over allerlei onderwerpen). Ook vind je hier informatie over de huisstijl en het persbeleid; mocht je hierover vragen hebben, stel ze dan aan het team Communicatie.
Als je een poosje bij ons aan het werk bent nodigen we je uit voor de ontmoetingsbijeenkomst voor nieuwe medewerkers. Een ideaal moment om andere collega’s te leren kennen en kennis te maken met onze diverse organisatie- en medezeggenschapsraden. Verder biedt deze gelegenheid ons beiden mooie kansen. Jou, om te laten horen wat je eerste ervaringen zijn. Ons geeft het zicht op wat er goed loopt en wat beter kan. Die input helpt ons in het voortdurend werken aan die mensgerichte zorg die je je familie en naasten gunt.
Lees onze verhalen op het verhalenplatform Vallen en weer opstaan.
Volg onze socials, we zijn actief op Facebook, Instagram, Linkedin en Twitter.